1 månad

Vänner, det är en månad kvar tills vi åker hem & helt ärligt. Jag vill inte.
Samtidigt som jag vill hem & krama alla fina människor där hemma så vill jag så gärna resa vidare & träffa nya & uppleva nya spännande saker. Men allt har ju ett slut & ibland längtar jag (känner att jag kommer låta väldigt skev i detta inlägg) till de där dagarna med alla vänner, gamla som nya, när vi grillar, skrattar, dricker, röker, spelar beerpong (nya favorit spelet), "fjortishånglar" (nya favorit ordet) & har det allmänt bra!
Det låter klyschigt att säga "det är det bästa jag gjort" men det är verkligen bland det bästa jag gjort. Jag fick åka med min älskade Frida (älskar dig), vi kunde inte åkt på en bättre tidpunkt & vi kunde inte mött bättre människor. Vi kunde varit på bättre ställen emellanåt haha, men vi har tagit med oss minnen från de jobbiga platserna med. Som när vi var på langkawi under min födelsedag & inte en jävel festade & vi söp oss (vet att föräldrar läser) "milt" fulla & bara irrade runt för att få tiden att gå. Du & jag.
Men en månad kvar Filippinerna & hong kong ska checkas av! Pengarna kanske börjar ta lite slut men vad gör det om 100 år? (Blö hatar att jag just skrev det).
Nu när jag ändå är lite djup & smått blödig vill jag bara säga jag älskar dig min älskade Frida, vill du gifta dig med mig? Naej jag skämta! Varför ska jag alltid skämta till det när det börjar bli allvarligt?!
Igen!
Frida, älskar dig gumman. Även fast du blir lite (jätte) elak på bakisdagarna när jag är som mest skör så älskar jag dig! 

pusd Ahlberg 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0