Ensam 2014 01 19


Rolig överskrift tänker ni men det är vad jag är just nu. Ensam vid poolen då tjejerna är & fixar naglarna & grabbarna är & käkar. Gör mig inget alls just nu faktiskt! Men det skulle ta en timme ungefär, så om en halvtimme kommer jag nog börja sakna dom. Men då har jag varit tyst i en timme så jag kommer säkert ha massa att prata om!

Jag gillar vårat ganska stora gäng på 10 personer. Alla har något härligt eget personligt drag men ändå så är vi ganska lika. Så mycket skratt & så mycket kärlek. Det är ju nästan att man blir lite rörd! Klart att vi alla har up and downs men det finns alltid någon att prata med. Sen hänger vi ju inte alla på varandra dygnet runt. Som nu tillexempel. Dock är det ganska kul att alla som vi träffar blir alltid chockade & frågar hur det funkar igentligen när vi säger att vi är 10 som reser ihop.
Men mina vänner det är inte alls svårt! Hemligheten är att dela ut lite highfives, lowfives, 5 poängare & vara positiv! Då går allt ihop sig

Papi
2014-02-20 @ 21:25:22

Det verkar som ni har det väldigt bra,men tat lungt.Det är ju några månader kvar innan ni landar i Sverige igen.Ha nu så jätte bra o ta hand om varandra.Kram på er alla.Papi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0