Splittras

 
Igår var det en jobbig då vårat lilla gäng som vi har varit nu i 2 veckor splittrade på sig... Freddan drog vi tio på kvällen & sedan drog Emmy rosa & Cissi vid halv 12. & idag drar mackan & Hanna till Thailand. Vi har bara rest i två veckor tillsammans men jag kommer verkligen sakna dom! Dom har satt spår i mitt lilla hjärta. Fridan & jag drar vidare med Malaysia är bra men vi är inte helt sålda! Så, vi tänker dra till langkawi tänkte vi! En jättefin ö som hör till Malaysia. Men att boka flygbiljetter med ett sketet wi-fi är inte jättelätt. Så vi får se hur det! Efter det ska vi med dra till Thailand & möta upp mackan & Hanna igen! Mackan har lovat att bjuda på pannkakstårta när vi kommer då jag fyller 21 den 2 mars!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0