Fuck it

Malaysia suger. langkawi suger. Paradis ö in My ass. Jag skulle aldrig få för mig att rekommendera någon dit. Det är litet, finns inga ställen att gå ut på & alla restauranger är inredda med ordspråket den håller för det finns fortfarande ett ben kvar på stolen. sen kanske det är att så jälva mycket har gått så jävla fel här nere med. Allt har typ gått emot oss. Lämnar in tvätt & får bara hälften tillbaka. Bor på hotell där ägaren vill veta 24/7 vart vi ska någonstanns. Hittar den enda nattklubben & den håller samma mått som skänninges uteliv klockan 2 en onsdagnatt. Sitter i fem timmar för att boka flyg härifrån inget funkar. Hittar flyg tar oss till flygplatsen & då säger sorry ms. erat flyg gck igår. Fuck it Fuck it Fuck it! 
Iallfall nu sittre vi i Singapore & väntar på nästa flyg som ska ta oss till Bangkok & Hanna & mackan! När vi har landat i deras lya ska jag hälla i mig ett antal glas vin. & såklart ge som båda en stor kram & en lätt high five. Japp vi har saknat dom! 
Bra selfie. 
Kram från Ahlberg 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0