Ryssar & ett gift par

Okeeeeej!
Har nu landat i pattaya! En stad i Thailand, ligger typ under Bangkok, en timme därifrån typ kanske! Spela roll där är vi.
Vi var ute en liten stund igår för att kolla läget & som vanligt lyckas vi hamna på de mest konstiga ställen. När vi har gått ut från våran gata börjar vi med att gå till höger, ca 50 m, på dessa 50 meter lyckas Frida hitta ett linne & även en resturang. Käkar & köper linnet & går sedan 50 meter ner till vänster om våran gata! Nu kommer sammanfattningen på det vi har sett mest av på dessa 100m. Ryssar. Var man än vänder huvudet så är det ryssar, överallt. & dom får jätte gärna vara där men det som stör oss så in i bomben är att varenda ryss som vi ser har fastnat i något slags 90 tals mode. Vi pratar om utsvängda jeans med broderade blommor & paljetter på. Det är bara för mycket & vi måste byta till en annan del av pattaya.

 
 
En annan upptäckt är att vi beter oss som ett gift par. Ett jävligt bra gift par skulle jag ju vilja påstå men en grej som Frida gör nästan varje morgon som gör mig, inte rädd men aningen konfundersam, är att hon varje morgon efter att vi legat & haft ett litet morgonsnack. Är att hon i en hastig rörelse bara sliter av sig täcket & liksom häver sig ur sängen. Hon är ju dock inte sur för minutrarna efter säger hon med en vänlig röst "nu är det frukost". Kanske är det dock en slags taktik för även om jag kanske vill ligga kvar så gör jag ändå som hon säger, beger mig till frukostbordet. 
Kram ahlberg! 
Ps, frukostbordet ser ni på översta bilden.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0